• Streamingfans
  • Posts
  • 📺 Dit is het enige juiste moment om een (nieuwe) Chromecast te kopen...

📺 Dit is het enige juiste moment om een (nieuwe) Chromecast te kopen...

Hey Chromefan,

Het is weer die tijd van het jaar. Tientallen mailtjes, veel aanbiedingen en schreeuwerige reclames. Toch zijn er goede aanbiedingen te vinden en dat is precies waar ik je graag op wil attenderen.

Maar eerst even dit…

🏡 Word ook lid van mijn smarthome-nieuwsbrief

Al jaren ben ik enthousiast over tech, gadgets en de laatste vooral: smarthome. Daarom heb ik in 2019 een website + nieuwsbrief opgericht over smarthome. Hier deel ik 2x per week veel tips, reviews, nieuws en aanbiedingen over slimme producten.

Ik zou het tof vinden als je lid wordt!

De modellen: Chromecast met Google TV (x2)

Er zijn op dit moment twee modellen van de Chromecast op de markt. Deze lijken qua uiterlijk erg op elkaar. Het zijn beide witte Chromecasts, inclusief afstandsbediening.

Het enige uiterlijke verschil zit ‘m in het woordje HD op de achterkant

De vraag is natuurlijk: welke moet je kopen?

Voor 80% van de gebruikers is het HD-model de juiste keuze. Dit is de goedkoopste en biedt - zoals de naam doet vermoeden - full HD-kwaliteit. Hecht je veel waarde aan beeldkwaliteit, dan is het 4K-model de juiste keuze voor jou.

Maar los van welk model je kiest, de functionaliteiten, apps en mogelijkheden zijn verder exact gelijk.

Chromecast-aanbiedingen

De Chromecast wordt regelmatig afgeprijsd, maar de kortingen zijn op dit moment erg groot. Daarom deel ik hieronder waar je het beste terecht kunt voor de Chromecast met Google TV.

De prijzen veranderen regelmatig, dus zelf even checken is altijd een goed idee. Check daarom mijn Chromecast prijsvergelijker op deze pagina. Hier worden de prijzen meerdere keren per dag geüpdatet.

Nog meer deals…

Hieronder nog een aantal deals gerelateerd aan Chromecast en streaming:

  • Ziggo - Inclusief Bol cadeaubon tot € 450

  • KPN - € 250 giftcard van Coolblue

  • TV’s - Mooie kortingen op tv’s (deze is bijvoorbeeld € 500 goedkoper)

  • SkyShowtime - Eerste 3 maanden extra korting

  • HBO Max - Flinke korting op jaardeal

Nog geen nieuw model Chromecast…

Waar ik eerder verwachtte dat Google tijdens een event in het najaar de nieuwe Chromecast zou aankondigen, is dat nog steeds niet gebeurd. Helaas blijken dus niet alle geruchten waar te zijn.

Uiteraard hou ik je op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.

Om af te sluiten heb ik nog een aantal handige links voor je op een rij gezet:

Tot de volgende keer,

Ruud van Chromefans