• Streamingfans
  • Posts
  • 12 streamingdiensten met een gratis proefperiode

12 streamingdiensten met een gratis proefperiode

Tegenwoordig is de keuze van streamingdiensten overweldigend. Welke moet je kiezen? Waar staat de goeie content op? Wat kost het? Allemaal vragen die nogal wat uitzoekwerk vergen.

De komende tijd stuur ik je allerlei info en tips voor het kiezen (of annuleren) van streamingdiensten.

Vandaag begin ik met een overzicht van diensten die een gratis proefperiode hebben.

Voordat we beginnen, deel ik mijn aanbevelingen (waar ik ook daadwerkelijk een abonnement op heb)

Gratis proefperiode

Er zijn tegenwoordig steeds minder streamingdiensten die je gratis kunt testen, maar het is nog steeds een aanzienlijk lijstje.

1. Skyshowtime

  • Soort: Video

  • Proefperiode: 7 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 6,99

2. Apple TV

  • Soort: Video

  • Proefperiode: 7 dagen (of 90 dagen aankoop Apple-device

  • Kosten na proefperiode: € 6,99

3. Amazon Prime

  • Soort: Video

  • Proefperiode: 30 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 2,99

4. NLZiet

  • Soort: Video

  • Proefperiode: 14 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 8,95-10,95

5. NPO Plus

  • Soort: Video

  • Proefperiode: 30 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 2,95

6. Podimo

7. Nextory

  • Soort: Luisterboeken

  • Proefperiode: 30 dagen (via deze link 40 dagen)

  • Kosten na proefperiode: € 1,99 - € 19,99

8. Bookbeat

  • Soort: Luisterboeken

  • Proefperiode: 45 dagen (via deze link 60 dagen)

  • Kosten na proefperiode: € 8,99 - € 10,99

9. Storytel

  • Soort: Luisterboeken

  • Proefperiode: 14 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 12,95 - € 16,99

10. Deezer

  • Soort: Muziek

  • Proefperiode: 30 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 10,99

11. Apple Music

  • Soort: Muziek

  • Proefperiode: 30 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 10,99

12. Spotify

  • Soort: Muziek

  • Proefperiode: 30 dagen

  • Kosten na proefperiode: € 9,99 - € 14,99

Andere streamingdiensten

Dit zijn de grotere streamingdiensten die in Nederland een gratis proefperiode aanbieden. Heb jij nog aanvullingen op dit lijstje, dan hoor ik dat graag en kun je gewoon replyen op deze mail.

Er zijn natuurlijk veel meer streamingservices in Nederland, zoals onder andere Netflix, Videoland, HBO (Max), Disney+, Viaplay en nog veel anderen. Deze bieden echter (inmiddels) geen proefperiodes aan.

De komende periode ga ik dieper in op streamingdiensten en deel ik mijn ervaringen en of deze wel (of niet) moet afsluiten.

Over welke streamingdienst wil je meer weten?

Klik om te stemmen

Login or Subscribe to participate in polls.

Tot de volgende keer,

Ruud van Chromefans